30. května 2007

Ohnostroje a František

Na Brněnské přehradě se každý rok koná soutěžní přehlídka ohňostrojů. Zjednodušeně: Z mola uprostřed přehrady se odpalují rachejtle a lidi na břehu na ně koukají. A stejně jsem na ně koukal i já. A stejně jako já na ty rachejtle koukalo klíště, říkejme mu třeba František. A František si řekl, že když už na ten ohnostroj koukáme oba, že bychom teda na ten ohňostroj mohli koukat spolu a zakousl se mi do nohy. S tím jsem ale já moc nesouhlasil, rád se dívám na ohnostroje sám a ne s Františkem zakousnutým v mojí noze. A tak se František poroučel. Nicméně do druhého dne mi Františkův kousanec otekl a paní doktorka, kterou jsem navštívil, mi předepsala 4 krabice antibiotik a prý že mám boreliozu... Tak si učení na státnice zpestřuji polykáním tabletek :-)

Žádné komentáře: