5. září 2007

Slunce neexistuje

Fakt. Už dva týdny je obloha beznadějně zatažená a mezi deštěm a deštěm je občas déšť. Neustálé šero, chmurné počasí. Prý je to období dešťů mezi létem a podzimem… Když jsem na konci července přiletěl do Japonska, bylo taky zataženo, pršelo a v práci mi říkali, že právě končí období dešťů mezi jarem a létem. Pak začalo léto. Tři týdny neuvěřitelného tepla a dusna. No a teď zase prší… Japonské léto je prostě jen tři týdny. Možná i kvůli věčně zatažené obloze jsou Japonci na prvním místě v počtu sebevražd. A teď se navíc k Japonsku blíží velký tajfun…

Tyhle dvě fotky jsou focené ve tři hodiny odpoledne na pláži...


Vzdalovat se z ubytovny bez deštníku dál než do práce, obchodu nebo hospody se nevyplácí. Ověřil jsem si to při pokusu o sobotní výlet na kole. Po dvou hodinách jsem se vrátil úplně promočený, jedinou nit byste na mě nenašli suchou :-) Takže jen krátké vyjížďky do okolí. Třeba mezi rýžová pole. Rýže vypadá skoro jako obilí, malé sazenice ráže se sází na jaře, pak jsou rýžová pole několik týdnů úplně zaplavená vodou aby se sazenice uchytili a sklizeň je koncem listopadu.


Co nového v Alpsu? Už jsem běhal s mobilem po tělocvičně a měřil, na jak velkou vzdálenost se dokáže mobil připojit bluetoohem. Sony Erickson jen pět metrů, zato pro Motorolu bylo třicet metrů délky tělocvičny moc málo, spojení zvládala spolehlivě, tak mě chtěli vyhnat měřit ven na hřiště :-) A víte co se stane, když do mp3 přehrávače uhodí blesk? Já díky EMC testování už ano :-) A co takhle pájení pod mikroskopem? Nevím, kdo vymyslel, že součástky budou mít rozměr jen 0.3 mm…. V oddělení máme nového kolegu, v pátek je pro něho připravena uvítací párty (pokud nedorazí tajfun až do Somy…) a k večeři tentokrát bude syrová chobotnice :-)

Žádné komentáře: